torsdag 13 februari 2014

Inte Igår...

...som jag var här och skrev något, få se om jag fixar de *yeha*

2013 lunkade på med valpar, show och en massa rolig samvaro med härliga CC folks *mojs*
 
Vi blev berikade med några nya champion *pussungar*
och vi fick även en Svensk Junior Vinnare och
en Svensk Vinnare 2013 *hurra*
Och om jag nu inte helt är ute och cyklar - vilket jag sällan brukar vara *blink*

Så är vår Dundra första Svensk födda tik som blivit Bäst I Rasen på en Svensk Vinnar show *stolt* Tikar har så klart blivit BIR på SEV-showen genom åren men ingen svensk född tik - rätta
mej gärna om jag har fel *joops*

2009 fick dogsen en video över sina bravader *sötnötter* och 2013 var de dax igen för en bravadervideo *snuttungar* o vi är så klart stolta över våra pälsklingar *lööve dom* o jag är rätt mallig över att jag kunde lägga in den här *japp*


Lägger in 2009 års också när jag ändå håller på *stolt*
 
Nog om the past utan vidar in i framtiden...*hoppla*
 
Den 2 feb fick Simply sina pup´s såna sötungar *kärlek*
insåg just att de var över ett år sen jag blogga *oops*
Nu blir de ett knippe bilder på Magnifica gänget...trevlig glutt!
 







 











Så nu får de räcka för idag *jopp* någon annan dag kommer
de säkerligen bilder på Uranias gäng som föddes den 4 feb *kärlek*

 
En kärlek som ALDRIG kommer lämna
mitt hjärta är Foppa *käresta*
Ikväll är de ett år sen han lämna oss *tårar*
 
Denna hemska baksida av hundägarmedaljen när man måste skiljas ifrån dom *snörvel*
Samtidigt är man tacksam över att man fått haft dom i sitt liv!!!

Käraste Foppa i ett nötskal!!
 
Livet går vidare, och nu väntar  frukt o benstund innan dagens aktiviteter fortsätter....
 
Ciao Ciao då...*vinkar*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar